I am a person that work in the religion of LOVE.
You and me we are all important, that´s my melody.

fredag 4 mars 2011

Soul of Maïa på Philippanicole

Candra örhängen i rosenkvarts på små vridna kreoler.
Eyecandy!!!
Underbara halsband av sidenband. Banden kommer från gamla Saris...det känns...och halvädelstenarna är magiska.
Andakara lång ring med vacker utsirad platta.
Buddha kortare halsband med pärlor i amazonit, knutar mellan pärlorna och ett Buddhahänge.
Candra örhängen i amazonit på små vridna kreoler.
Candra örhängen i vit turkos med bruna infällningar på små vridna kreoler.
Långt halsband med amazonitpärlor och ett droppformat hänge.
Koppararmband med randigt mönster och två hängande pärlor vid ringens öppning.
Långt halsband med vita turkospärlor.
Långt halsband med amazonitpärlor och en stor facetterad amazonitdroppe som hänge.
Långt halsband med rosenkvartspärlor och en stor facetterad rosenkvartsdroppe som hänge.

Jag älskar stenar och kristaller, det är något magiskt med dom, så mycket kraft som påverkar den som smyckar sig med dom.
Soul of Maïa är som ljuv musik i mina öron, min själ blir lycklig, det liksom bubblar inombords när jag ser alla dessa skatter. Det är så mycket känsla och energier i dessa smycken som den som bär dom får kraft av. Vackra halvädelstenar och pärlor i en själfull design. Mjuka, dimmiga, pudriga nyanser på utvalda, handplockade saker, det är Soul of Maïa som SNART finns på Philippanicole, och jag får dela med mig av allt detta vackra till er - lycka!

LOVE

Nanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar